R2 Amsterdam

Veelgestelde Vragen

Ik woon in de UK. Kan ik een bestelling plaatsen?
Ja. Voor UK orders hanteren wij een minimum bedrag van 175 euro. Artikelen omruilen is niet mogelijk voor UK bestellingen.

Hoe weet ik welke maat ik moet bestellen?
Op de pagina 'maattabel' kunt u de afmetingen van onze artikelen vinden. 

Ik heb me ingeschreven voor de nieuwsbrief maar nog geen welkomscode ontvangen
Na inschrijving ontvangt u een welkom-email met daarin uw welkomscode. Het kan tot 10 minuten duren voordat u deze email ontvangt. Controleer ook altijd uw spam box.

Mijn bestelling is nog niet aangekomen. Wanneer kan ik deze verwachten?
Zodra uw order is verstuurd ontvangt u een email met de verzendbevestiging en een track en trace code van uw pakket. Daarmee kunt u de levering van uw pakket volgen. Meer informatie over levertijden vindt u op de pagina 'verzenden en retourneren'.  

Wanneer komt de nieuwe collectie binnen?
Regelmatig komen er nieuwe artikelen binnen op de webshop. Om op de hoogte te blijven van de nieuwste collecties en overig nieuws kunt u zich inschrijven voor de nieuwsbrief.

Ik heb artikelen retour gestuurd maar nog geen credit ontvangen
Na ontvangst van uw retour duurt het 24-72 uur tot uw retour is verwerkt in het magazijn. Heeft u dan nog geen bericht ontvangen? Neem dan contact op met [email protected] en vermeldt de track en trace code van uw retourzending. Meer informatie over retouren vindt u op de pagina 'verzenden en retourneren'.  

Ik heb een overhemd van jullie in de winkel gekocht en hij is kapot. Bij wie kan ik dan terecht? 
In dit geval kunt u contact opnemen met de winkel waar u het product heeft gekocht.

Ik heb een winkel en wil graag jullie overhemden verkopen 
In dit geval kunt u contact opnemen met de B2B sales afdeling via [email protected] .

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
Deze informatie kunt u vinden op de pagina 'verzenden en retourneren'.  

Het pakket is niet aangekomen maar de status is wel “afgeleverd”
Het kan zijn dat de pakketdienst het pakketje bij een afleverpunt heeft bezorgd. Hier hoort u bericht van te hebben ontvangen. De afleverlocatie staat gemeld bij de status van het pakket wanneer u het traceert met de track & trace code. Mocht dit niet zo zijn dan kan u direct contact opnemen met de koerierdienst of met ons via [email protected]

Ik heb een verkeerd product ontvangen
Neem contact op met [email protected] . Stuur een foto van het verkeerde artikel, dan controleren wij wat er is misgegaan en nemen we contact met u op.

Ik heb een beschadigd product ontvangen
Stuur een foto van de klacht met vermelding van uw ordernummer naar [email protected] en wij nemen contact met u op.

Versturen jullie ook naar…?
Het gewenste land van bestemming kunt u selecteren in de winkelwagen. Staat het gewenste land er niet tussen? Neem contact op met [email protected] om te vragen naar de mogelijkheden.

Meld je aan voor onze nieuwsbrief en ontvang 10% korting op je eerste bestelling!

Socialmedia

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »