R2 Amsterdam

Klachten

Heeft u een klacht?

R2 Amsterdam heeft service verlenen hoog in het vaandel staan, wij doen er alles aan om klachten te voorkomen. Mocht er onverhoopt iets niet correct zijn aan het aangekochte artikel of is het beschadigd, dan worden wij hier graag van op de hoogte gesteld. Wij gaan direct met je klacht aan de slag.

  • Meld jouw klacht aan via mail: [email protected] . Vermeld naast jouw klacht ook je naam en telefoonnummer.
  • Op werkdagen streven wij er na om binnen enkele uren een persoonlijke en inhoudelijke reactie te geven, maar uiterlijk binnen 5 werkdagen.
  • In onderling overleg wordt een passende oplossing gezocht voor de klacht, bijvoorbeeld ruilen voor een nieuw artikel of storneren van het aankoopbedrag. Heb je een klacht over onze dienstverlening, ook deze kan je uiteraard kenbaar bij ons maken via mail: [email protected]

R2 Amsterdam klachtenbeleid

Hoewel R2 Amsterdam weinig klachten heeft, kan het voorkomen dat er onverhoopt iets niet correct is aan het aangekochte artikel of dat het beschadigd wordt geleverd. Graag worden we hiervan op de hoogte gesteld. Een klacht nemen we dan ook zeer serieus.

Geschillencommissies voor Consumentenzaken

Vind je dat R2 Amsterdam jouw klacht niet goed heeft behandeld? dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Tevens kan je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform. http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Keurmerken

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Socialmedia

© Copyright 2021 R2 Amsterdam - Powered by Lightspeed - Theme by totalli t|m e-commerce
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »