Klachten

Ik heb een klacht, wat moet ik doen?
R2 Amsterdam heeft service verlenen hoog in het vaandel staan, wij doen er alles aan om klachten te voorkomen. Mocht er onverhoopt iets niet correct, of beschadigd zijn aan het aangekochte artikel, dan worden wij hier graag van op de hoogte gesteld. Wij gaan direct met je klacht aan de slag.

  • Meld je klacht aan via mail: webshop@r2.amsterdam .
    Stuur een foto van het probleem en vermeld de artikelcode (deze vind je op het waslabel), het ordernummer van je bestelling, je naam en telefoonnummer.
  • Wij streven er naar om binnen 1 werkdag een persoonlijke en inhoudelijke reactie te geven, en uiterlijk binnen 5 werkdagen.
  • In onderling overleg wordt een passende oplossing gezocht voor de klacht, bijvoorbeeld ruilen voor een nieuw artikel of storneren van het aankoopbedrag.
  • Heb je een klacht over onze dienstverlening? Deze kan je kenbaar bij ons maken via mail: info@r2.amsterdam

Geschillencommissies voor Consumentenzaken
Vind je dat R2 Amsterdam jouw klacht niet goed heeft behandeld? Dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Tevens kan je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform: http://ec.europa.eu/consumers/odr/